مشتریان می توانند محصولات مورد نیاز خود را در تمام روزهای سال سفارش دهند.
سفارش های شهر جم که قبل از ساعت 9 شب در سایت ثبت شده باشد در همان روز تحویل مشتری می گردد و سفارش هایی که بعد از ساعت 9 شب در سایت ثبت شده باشد در روز کاری بعد توسط پیک موتوری فروشگاه اینترنتی جم خرید تحویل داده خواهد شد. سفارش های شهرهای دیگر ایران نیز طی 3 تا 5 روز کاری از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارسال خواهد شد.
در صورت بروز اختلال در سبد خرید نظیر اتمام موجودی کالاهای سفارش داده شده مبلغ پرداختی طی 24 تا 48 ساعت کاری به حساب مشتری بازگردانده می شود.
افزودن کالا به سبد خرید به معنای ثبت سفارش یا رزرو کالا نیست. بنابراین تا پیش از ثبت نهایی سفارش هرگونه تغییرات نظیر تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد.
خریداران شهر جم می توانند هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت الکترونیک سپهر یا واریز به حساب و شماره کارت معرفی شده و ثبت شماره پیگیری بعد از واریز اقدام نمایند همچنین می توانید از طریق روش پرداخت در محل اقدام به پرداخت سفارش خود نمایید.
فروشگاه اینترنتی جم خرید به منظور تضمین کیفیت و اصالت محصولات خود و آسایش خاطر مشتریان از خرید، در صورت وجود مغایرت میان مشخصات و یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات و تصاویر وب سایت و یا آسیب دیدگی و پارگی ناشی از حمل و نقل تا یک روز کاری در شهر جم و یک روز کاری بعد از تحویل بسته در سایر شهرهای ایران محصولات را باز پس گرفته و هزینه آن را به طور کامل تقدیم خریداران می کند.
شرایط تعویض و بازگشت کالا
بر اساس قوانین تجارت الکترونیک تمامی سفارش های ارسال شده در صورت خرابی یا مغایرت با عکس و مشخصات اعلام شده در فروشگاه اینترنتی تا یک روز کاری در شهرستان جم و یک روز کاری در سایر شهرستان ها پس از تحویل به مشتری قابل برگشت و تعویض است. لازم به ذکر است که هزینه تعویض و برگشت محصولات پس از تحویل بر عهده فروشگاه اینترنتی جم خرید خواهد بود. به منظور تعویض یا بازگشت کالا خریداران می توانند از طریق صفحه تماس با ما درخواست خود را مطرح کنند.
موارد زیر شامل قانون بازگشت کالا خواهد بود
محصولاتی که تاریخ مصرف آنها منقضی شده است.
در صورت مغایرت محصول با مشخصات اعلام شده در سایت.
در نظر داشته باشید که تغییرات جزیی در بسته بندی، رنگ و شکل ظاهری که به اصالت کالا مشکلی نمیرساند، شامل این مورد نخواهد بود.
در صورت وجود هرگونه مغایرت بسته ارسالی با فاکتور سفارش، مشتریان حداکثر 1 روز کاری پس از تحویل کالا فرصت دارند تا مغایرت را از طریق تلفن اعلام بفرمایند.
بازگشت کالا پس از تحویل، تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا باز نشده و در شرایط اولیه خود باشد.
در تمامی موارد ذکر شده ارائه فاکتور خرید یا شماره پیگیری سفارش ضروری است.